Avis'ten rezervasyon yaptım. KKB kısmını sorunsuz şekilde geçtim ve ödemeyi gerçekleştirdim.
Ofise istedikleri kartlar ile gittiğimde ofiste araç vermeme ihtimalleri var mı?