• 06-07-2024, 13:29:38
    #1
    Merhabalar,
    Kamuya atama durumunda güvenlik soruşturmasında ne gibi şeylere dikkat edilir ve ortalama kaç gün sürer daha önce kendisi ya da yakını atanan birisi var ise süreçten bahsedebilir mi?
  • 06-07-2024, 13:33:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sabıka kaydına bakıyorlar bir de sabikaya düşmemiş olan karakolda kabahat tarzı durumları inceliyor. Tahmini 20 ila 30 gün sürüyor. Ekstra telefonmuş banka hesabıymis şuymus buymuş hiçbiri doğru değil. Sadece kabahat tarzı karakolluk bir durumun varsa o zaman detaylı soruşturmaya düşersin. Bunun dışında başka bir durum yok.
  • 06-07-2024, 13:41:57
    #3
    1-3 ay arasında bir süreç sürüyor, genel olarak sabıkana bakıyorlar ve herhangi bir terör ya da yapılanmaya bağlı olup olmadığın kontrol ediliyor. Genel olarak sonuçlandıktan 1 hafta sonra iş yerinde kesinlikle olman gerekiyor yoksa fesh ediliyor iş başvurun. (uzak bölgelerde ki gidenler için bu muhabbet)
  • 06-07-2024, 20:02:38
    #4
    Güvenlik soruşturması, evrak ve fiziki soruşturma olarak yürütülüyor. Evrak kısmı kaç gün sürdü bilmiyorum ama fiziki olarak evimize 2 polis geldi, benimle ayaküstü sohbet ettiler bir kağıda imza attırdılar. Daha sonra gittiler komşulara falan uğradılar mı bilmiyorum. Atandıktan 1 ay sonra, polisler eve geldikten 15 gün sonra işe başladım.
  • 06-07-2024, 20:04:09
    #5
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik soruşturması, evrak ve fiziki soruşturma olarak yürütülüyor. Evrak kısmı kaç gün sürdü bilmiyorum ama fiziki olarak evimize 2 polis geldi, benimle ayaküstü sohbet ettiler bir kağıda imza attırdılar. Daha sonra gittiler komşulara falan uğradılar mı bilmiyorum. Atandıktan 1 ay sonra, polisler eve geldikten 15 gün sonra işe başladım.
    Bu dediğiniz ne zaman oldu artık Polisler gelmiyor sanırım
  • 06-07-2024, 20:04:58
    #6
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz ne zaman oldu artık Polisler gelmiyor sanırım
    1.5 yıl önce
  • 06-07-2024, 20:05:30
    #7
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz ne zaman oldu artık Polisler gelmiyor sanırım
    Kücük yerde yaşıyorsanız geliyorlar. Benim atanmamda güvenlik yoktu sadece arşivden geçtim ben oda 20 gün flan sürdü güvenlik 3 aya kadar sürebiliyor. Detaylı inceliyolar.
  • 06-07-2024, 20:06:04
    #8
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kücük yerde yaşıyorsanız geliyorlar. Benim atanmamda güvenlik yoktu sadece arşivden geçtim ben oda 20 gün flan sürdü güvenlik 3 aya kadar sürebiliyor. Detaylı inceliyolar.
    İstanbul’da yaşıyorum
  • 06-07-2024, 20:07:54
    #9
    WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul’da yaşıyorum
    Polis gelme durumu olmayabilir ozaman ama sabıkanız detaylı inceleniyor eskiden terör, fetö gibi olay bağlantıları vs varmı diye mahkeme vs varsa sebebi araştırılıyor uygunsuzsa güvenlik soruşturmasından kalırsınız kurum bildirir zaten neden kaldıgını. Şansınız bol olsun sıkıntılı süreç ya bişey çıkarsa diye düşünmeden deli oluyor insan.