Polis gelme durumu olmayabilir ozaman ama sabıkanız detaylı inceleniyor eskiden terör, fetö gibi olay bağlantıları vs varmı diye mahkeme vs varsa sebebi araştırılıyor uygunsuzsa güvenlik soruşturmasından kalırsınız kurum bildirir zaten neden kaldıgını. Şansınız bol olsun sıkıntılı süreç ya bişey çıkarsa diye düşünmeden deli oluyor insan.