• 05-07-2024, 21:46:00
    #10
    dediğiniz şeyin eşdeğer anlamı
    sayın hocalarım arabayı kullanmayı bilmeyen trafikte ölüm ve öldürme riski yüksek bir akrabam var bu kişiye torpil ile ehliyet alabilir miyiz?
  • 05-07-2024, 21:47:11
    #11
    TheMete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğiniz şeyin eşdeğer anlamı
    sayın hocalarım arabayı kullanmayı bilmeyen trafikte ölüm ve öldürme riski yüksek bir akrabam var bu kişiye torpil ile ehliyet alabilir miyiz?
    Arabayı mükemmel kullanıyor su gibi sadece ehliyet alamıyor
  • 05-07-2024, 21:47:59
    #12
    hocam o arkadaş trafiğe çıkmasın zaten

    Bir insan herkesin geçtiği çok basit bir sınavda defalarca kez kalıyorsa trafikte vereceği kararlar ile diğer insanların canını riske atmasın yani. Ona tavsiyem yolcu olsun.
  • 05-07-2024, 21:50:03
    #13
    10 yaşında çoçuğun çözeceği sorular, şayet yapamıyorsa almaması daha doğru değil mi?
  • 05-07-2024, 21:50:42
    #14
    Eskiden vardı bu dediğiniz, fakat gereken cevaplar verilmiş.
  • 05-07-2024, 22:26:55
    #15
    Lise mezunu nası ülke yönetemezse, sınavsız ehliyette alınamaz hocam!
  • 05-07-2024, 22:57:34
    #16
    Sürüş kısmında problem yokmuş.

    Yazılı sınavı da verilen kitapçığa ve internetteki soruları çözerek çalışabilir.

    Ben bir hafta böyle yaptım. 92-94 puan gibi bir şey gelmişti.
  • 06-07-2024, 01:56:40
    #17
    Yazılıda bile böyle bir durumu varsa bence toplumumuz için almaması daha hayırlı.
  • 06-07-2024, 04:22:34
    #18
    Adanada çarşıda her 3 kursdan biri yerine joker sokup işi hallediyor biraz tuzlu.
    Yaşadığın yer önemli.