hocam o arkadaş trafiğe çıkmasın zaten

Bir insan herkesin geçtiği çok basit bir sınavda defalarca kez kalıyorsa trafikte vereceği kararlar ile diğer insanların canını riske atmasın yani. Ona tavsiyem yolcu olsun.