• 06-07-2024, 16:07:16
    #28
    Ehliyet dediğimiz şey sadece direksiyon sallamaktan ibaret değil. Zaten bu mantıkla trafik kazaları oluyor.
    Kuralları bileceksiniz, işaretleri anlayacaksınız. Eğer akrabanız o sınavdan 70 bile alamıyorsa bence hayırlısı böyleymiş. Herkes araba kullanacak diye bir şey yok.
    Diyelim ki torpille aldı. E sonra trafiğe çıkınca ne olacak? Tabeladaki işareti bile anlamayan adam arabayı yürütse ne olur?

    E-sınavda geçme notu 70 bile az bence. 80-90 falan yapmaları lazım.
  • 06-07-2024, 21:05:19
    #29
    o adama ehliyet değil bisikleti falan bile yasaklamak lazım
  • 07-07-2024, 21:59:27
    #30
    ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygı değer hocalarım sınava girmeden ehliyet alma şansımız varmı acaba bir akrabam ne yaparsa yapsın ehliyet alamıyor yazılıdan kalıp duruyor kaç defa dosya yaktı böyle bir şansımız varmı acaba?
    Mevcut yurt dışında ki ülkelerden international geçerli ehliyet almanız durumunda Türkiye de geçerli olmaktadır. Genelde 300 400 dolar gibi fiyatlara parayı ödeyip ehliyeti alabiliyorsunuz.
  • 08-07-2024, 10:45:31
    #31
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut yurt dışında ki ülkelerden international geçerli ehliyet almanız durumunda Türkiye de geçerli olmaktadır. Genelde 300 400 dolar gibi fiyatlara parayı ödeyip ehliyeti alabiliyorsunuz.
    Nasıl alabilirim acaba?