Ehliyet dediğimiz şey sadece direksiyon sallamaktan ibaret değil. Zaten bu mantıkla trafik kazaları oluyor.
Kuralları bileceksiniz, işaretleri anlayacaksınız. Eğer akrabanız o sınavdan 70 bile alamıyorsa bence hayırlısı böyleymiş. Herkes araba kullanacak diye bir şey yok.
Diyelim ki torpille aldı. E sonra trafiğe çıkınca ne olacak? Tabeladaki işareti bile anlamayan adam arabayı yürütse ne olur?
E-sınavda geçme notu 70 bile az bence. 80-90 falan yapmaları lazım.