• 04-07-2024, 23:14:02
    #10
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç gerek yok böyle atarlara bence, kötü olmak kolaydır iyi olmak zordur. İyi olun nazik olun. Arkadaş tavsiye istemiş soru sormuş, ne yapacağını daha iyi kestirebilmek için. Siz galiba bilmiyorsunuz servislerin ne tür dolaplar çevirip garanti kapsamına giren şeylerden para aldığını.
    kimseye kötülük yapmadık. sonuçta varacağınız nokta benim söylediğimdir. verilen bilgiler ışığında durum bu. arkadaşı yanlış yönlendirmeyin.
    yazdığımı tekrar yazıyorum. servise gidecek garanti kapsamındakileri servis yapacak olmayanları cebinden yaptıracak. bunu söylemenin nesi kötülük tek çözüm bu.
  • 04-07-2024, 23:16:24
    #11
    Bence o aracı iyi bir experde yeniden expere sokun. Dedikleri gibi çıkarsa servise götürün sorunlardan bahsedin
  • 04-07-2024, 23:51:19
    #12
    Hocam hayırlı olsun kazasız surusler konunuza gelirsek servise belirtin bütün sorunları gereğini yaparlar
    Birde konudan ayrı Galeriden Çöp olsa almam