Hiç gerek yok böyle atarlara bence, kötü olmak kolaydır iyi olmak zordur. İyi olun nazik olun. Arkadaş tavsiye istemiş soru sormuş, ne yapacağını daha iyi kestirebilmek için. Siz galiba bilmiyorsunuz servislerin ne tür dolaplar çevirip garanti kapsamına giren şeylerden para aldığını.
kimseye kötülük yapmadık. sonuçta varacağınız nokta benim söylediğimdir. verilen bilgiler ışığında durum bu. arkadaşı yanlış yönlendirmeyin.
yazdığımı tekrar yazıyorum. servise gidecek garanti kapsamındakileri servis yapacak olmayanları cebinden yaptıracak. bunu söylemenin nesi kötülük tek çözüm bu.