Herkese İyi Forumlar,
2 aydan fazla bir süre önce dolandırıldığımız için savcılığa şikayet ettik birisini. Fakat bu süre zarfında herhangi bir tebligat bilgi vs gelmedi. Daha önce bu durumu deneyimlemiş olan varmı? süreler , işleyiş hakkında bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi?
(e-devlet , uyapta gözükmüyor)
Savcılık Şikayeti Hk.
7
●562
- 03-07-2024, 13:24:19
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 03-07-2024, 13:29:37İster adamın telefon numarasını, ister soyadına kadar verin yine de 6-12 ay arasında sürer sonrasında anlaşmaya varılırsa tutar size geri yollanır ve parayı aldığınıza dair ifadeye çağırılırsınız. Şikayetinizi devam ettirirseniz mahkeme süreci başlayacaktır.
- 03-07-2024, 14:10:49Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Merhabalar.
Soruşturma dosyaları vatandaşlar tarafından görülemez. Sadece
avukat uyapta izin alınarak görülebilir. Soruşturma dosyalarında
tekrar ifade gereksinimi, dava açılışı ya da kovuşturmaya yer olmadığı
kararı verilmesi dışındaki durumlar şikayetçiye tebliğ edilmez.
Savcılık süreci kendi kendine yürütür. Soruşturma dosyalarının bir süre
sınırı bulunmamaktadır. Savcılık dosyasının açılmasının üzerinden
7-8 sene geçen ve hala soruşturma aşamasında olan dosyalar mevcuttur.
Eğer ortada incelenecek çok fazla delil-evrak yoksa genelde 1 yıl
içinde sonuçlanır.
Ama işin içinde iletişimin tespiti gibi ayrıca bir birimin inceleme yapmasını
gerektirecek işlemler varsa ve münferit küçük bir olaydan dolayı bir
şikayet yapıldı ise dosyaların sonuçlanması zaman alabilir. Profesyonel
destek almak isterseniz profilimdeki numaradan ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar
Ben de sordum gözükmüyor diye onların verdiği cevap aynı oldu UYAP ta çıkmaz dediler.