Herkese İyi Forumlar,

2 aydan fazla bir süre önce dolandırıldığımız için savcılığa şikayet ettik birisini. Fakat bu süre zarfında herhangi bir tebligat bilgi vs gelmedi. Daha önce bu durumu deneyimlemiş olan varmı? süreler , işleyiş hakkında bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi?
(e-devlet , uyapta gözükmüyor)