Dün akşam alım yaptım yabancı kaynaklardan cpaneli

Dediğiniz gibi tüm sorunları çözüm sorunsuz yaparsanız fiyatıda tl bazında cüzi miktarda yaparsanız piyasa girebilirsiniz, bende alırım
hocam daha testlerımı stabıl hale getırmedım ben bayılik şeklinde gitmeye niyetim var yakında
Fiyat bilgisi ile birlikte dönüş yaparsanız birlikte çalışmak isterim.
Hocam testlerim bitince tamamen yakında satış konusu açarım hocam
Yaptığınız işin illegal olduğunun farkında değilsiniz sanırım?
Kırılmış yazılımların lisanslarını burada satamazsınız ayrıca bu şirketler size dava açabilir kendi yazılımlarını illegal yöntemlerle kırıp satış yaptığınız için. Deşifre etmeyin kendinizi bence.
bu konuda haklısınız ama hocam piyasa büyükleri bile bu şekilde işlem ediyor şimdi legal illegal girersek kullanılan yazılımlar temalar moduller vbenzerı işlem yapan firmaların yarısı w a r e z kullanıyor ben tam zaten test bitirmedim büyük yabancı forumları bile izin vermişler bir iki firmaya ama dediğim gibi forumda yasak ise baska yerlerde satış işlemı ederım hocam fikriniz için teşekkür edıyorum saygı duyuyorum hocam