Selam forum sakinleri tarafımca testler ve crackleme yöntemlerim ile beraber ve özel panel yazarak cracklerimi 4 5 aydır kontrol ediyorum ve farklı ip adreslerde test ediyorum normalde ücretsiz lisansı bile bittiği tarihi yazdığı halde en güncel whm cpanel ve diğer lisanslarımın aktıf olarak kullanabılıyorum kafamdakı sorun şu şuan piyasada herkes belli yabancı yerlerden işlem yapıyor ucuza bunun için bayilik sistemli şeklinde yapmak mantıklımı acaba 7 24 hersey ıle ılgılenıcem sıkıntı olmayacak seklınde gidilecek örnek olarak resimleri inceleyebilirsiniz

Aşağıdakı resimlerde herşey belli forum sakinleri sizce satışlar için erkenmi yoksa biraz dahamı geliştirme yapılması gerek fikirlerinizi almak istiyorum