Merhabalar, bir süredir photoshop ile kendi basit tasarımlarımı yapmak için ilgileniyorum bu gecede can sıkıntısından 1 saatimi ayırarak kaba taslak bir konu tasarımı yaptım sizce nasıl olmuş? profosyonel olarak birşey yapmadım kabataslak denemek için yaptım tasarım sektorunede ufaktan girmek istiyorum yaparken cidden eglenerek yapıyorum yapıcı iyi/kötü eleştirileriniz varsa bekliyorum. Görüntü kalitesi olarak biraz kötü olabilir onları ufak ugraşarak düzeltebilirim iconlar vs tam oturmamış olabilir çok icon aramadım çünkü direkt yaptım.
Açık ve karanlık tema için uyumlu olarak yaptım.
Konu tasarımını kullandığım konu: Konu
Konudan bakarak bu konuya yazarsanız sevinirim herkese hayırlı geceler.
Konu tasarımımım nasıl olmuş?
17
●880
- 03-07-2024, 02:23:13JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGörüşleriniz için çok teşekkür ederimredstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumdanda 1-2 üye isimiyle birlikte iletişime geçerse ücretsiz olarak kendimi geliştirmek için konu tasarımı yapabilirim konuya eklemeden burdan bahsedeyim.
- 03-07-2024, 02:25:30Ücretsiz Değil Ama Konu Tasarımı Yaptırırsam Ticari Olarak Sizede Katkım Olacaksa Sizinle Çalışmak İsterim Hocam 😇yunus035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2024, 02:28:15Dikkate alacağım hocam görüşleriniz için teşekkür ederimveabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tabi ki hocam dilediğinizde WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsinizredstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz tarzda bir tasarım için yardımcı olmak isterim en azından daha cüzzi birşeyle yardımcı olabilirim.
- 03-07-2024, 02:49:26hocam elinize sağlık güzel olmuşyunus035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumdanda 1-2 üye isimiyle birlikte iletişime geçerse ücretsiz olarak kendimi geliştirmek için konu tasarımı yapabilirim konuya eklemeden burdan bahsedeyim.