Görüşleriniz için çok teşekkür ederim

forumdanda 1-2 üye isimiyle birlikte iletişime geçerse ücretsiz olarak kendimi geliştirmek için konu tasarımı yapabilirim konuya eklemeden burdan bahsedeyim.
Ücretsiz Değil Ama Konu Tasarımı Yaptırırsam Ticari Olarak Sizede Katkım Olacaksa Sizinle Çalışmak İsterim Hocam 😇