yunus035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, bir süredir photoshop ile kendi basit tasarımlarımı yapmak için ilgileniyorum bu gecede can sıkıntısından 1 saatimi ayırarak kaba taslak bir konu tasarımı yaptım sizce nasıl olmuş? profosyonel olarak birşey yapmadım kabataslak denemek için yaptım tasarım sektorunede ufaktan girmek istiyorum yaparken cidden eglenerek yapıyorum yapıcı iyi/kötü eleştirileriniz varsa bekliyorum. Görüntü kalitesi olarak biraz kötü olabilir onları ufak ugraşarak düzeltebilirim iconlar vs tam oturmamış olabilir çok icon aramadım çünkü direkt yaptım.
Açık ve karanlık tema için uyumlu olarak yaptım.

Konu tasarımını kullandığım konu: Konu
Konudan bakarak bu konuya yazarsanız sevinirim herkese hayırlı geceler.
hocam elinize sağlık güzel olmuş