• 01-07-2024, 11:25:56
    #1
    Çevrenizde veya kendinde bu durumu yaşayan var mı eğer varsa nasıl fark ettiniz atlatmak için ne yaptınız ?

    Çok fazla forumlarda görmeye başladım yeni bir hastalık gibi yayılmaya başladı sanki bunun hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 01-07-2024, 11:38:45
    #2
    YasinTRue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendinizde bunun olduğunu düşünüyorsan temelinde yatan bir sebep varsa (Çocukluk dönemi, iş yerindeki sorunlar, ailesel problemler) bunlara gerekirse destek de alarak çözmek gerekiyor. Sonrasında da önce ufak selamlaşmalarla sonrasında yüzeysel de olsa sohbetlerle kendinizi insanlarla iletişimde tutarak bunu aşabilirsiniz. Ama derinde yatan sorunu çözmeden hepsi boşa çaba olacaktır.
    Ben sadece yaşayanlar var mı merak ettim hocam açıkcası
  • 01-07-2024, 11:40:18
    #3
    Söylendiği gibi psikolojik destek alabilirsiniz, çözüm olur.
    internetten de YouTube'da Güçlü Psikoloji videolarına bakabilirsiniz.
    Umarım çözüm olur.
  • 01-07-2024, 11:41:38
    #4
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylendiği gibi psikolojik destek alabilirsiniz,
    internetten de YouTube'da Güçlü Psikoloji videolarına bakabilirsiniz.
    Umarım çözüm olur.
    Vay arkadaş derdimi anlatamadım hocam niye hastalıklı muamelesi yapıyorsunuz sadece yaşayan var mı evreleri ve sonuçları merak ettim
  • 01-07-2024, 11:44:04
    #5
    okcanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay arkadaş derdimi anlatamadım hocam niye hastalıklı muamelesi yapıyorsunuz sadece yaşayan var mı evreleri ve sonuçları merak ettim
    Bu bir psikolojik rahatsızlık da onun için. Sanırım öyle.
  • 01-07-2024, 11:46:55
    #6
    çok geçmiş olsun dostum.
    bu konuda şüphe kaygıların varsa önce psikoloğa görünmen gerekiyor.
    psikolog sana yardımcı olacaktır

    kendinde anormallik hissediyorsan çevrenle düzeltmeye çalış kabullenerek ve üzerine giderek çözüme ulaştırabilirsin
  • 01-07-2024, 12:15:27
    #7
    Bende var özel destek aldım ,korku her neyse aşabilmek için kendimizi ona maruz bırakmamız gerekiyormuş.
  • 01-07-2024, 12:54:04
    #8
    Çok zor hocam geçmiş olsun en yakın zamanda geçer inşallah
  • 01-07-2024, 13:22:17
    #9
    Adamı niye vaka yaptınız abi.