çok geçmiş olsun dostum.
bu konuda şüphe kaygıların varsa önce psikoloğa görünmen gerekiyor.
psikolog sana yardımcı olacaktır

kendinde anormallik hissediyorsan çevrenle düzeltmeye çalış kabullenerek ve üzerine giderek çözüme ulaştırabilirsin