• 30-06-2024, 03:36:36
    #1
    Platin üye
    Merhabalar iyi forumlar dilerim, toptan serili bir şekilde t-shirt aldım ve 3 adet 450 TL gibi bir fiyata satmayı planlıyorum fakat bu t-shirtlerin logosu etiketi bilindik markalar gerçek değil ama kalitesi cidden çok iyi.
    Biraz para kazanana kadar dükkan açmayı planlıyorum ama sizce direkt dükkan mı açmalıyım yoksa sadece çevreme mi satmalıyım.
    Ve başıma herhangi bir sıkıntı gelir mi bu işten
  • Kabul Edilen Cevap
  • 30-06-2024, 03:40:07
    #2
    3 adetini 450nin üstünde satın hocam dediğiniz gibi kaliteli ise üçünü 450ye satacak fiyattan alamazsınız zaten 1-2 hafta giyip makinada 1-2 kere yıkayınca ortaya çıkar kalitesi
  • 30-06-2024, 03:40:24
    #3
    online eticaret kurarak satsanız daha iyi 90 liradan bile tshirt satılıyor.
  • 30-06-2024, 03:57:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cidden kaliteli ürünlerse adetini 299₺'ye falan satarsınız, ama kaliteli ve yeni moda ürünler olması lazım. e-Ticaret yapın hocam, açın bi insta ve shopier, instaya reklam çıkın tamam dır.
  • 30-06-2024, 10:16:05
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    E ticaret sitesi açın muhakkak
  • 30-06-2024, 10:30:42
    #6
    İlgili markaların ürünleri olduğundan e-ticaret sitesi açsanız bile uyarı alacağınız muhakkak. Ancak sağlam bir off-shore hosting ile bu işin üstesinden gelebilirsiniz ama yine de pek önermem. Ayrıca Google ve Meta'da bu tarz e-ticaret sitelerindeki çakma ürünlerin reklamlarına kolay kolay izin vermiyor diye biliyorum. İyisi mi çevrenizde çok duyurmadan satın bence.
  • 30-06-2024, 18:23:38
    #7
    Ben mağazada satıyordum önünde marka vardı. Birisi mağazadan gelip o ürünü alıp şikayette bulunmuş. Jandarma mağazaya geldi bütün o markanın ürünlerini topladı. Bende ifade vermek için karakola gittim. Bu olay geçen ay geldi başıma, daha ses çıkmadı ama çok yüksek tazminat öderim diye düşünüyorum. Bence o riske hiç girme hocam. bana bir şey olmaz diye düşünme.
  • 30-06-2024, 23:29:01
    #8
    Platin üye
    mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mağazada satıyordum önünde marka vardı. Birisi mağazadan gelip o ürünü alıp şikayette bulunmuş. Jandarma mağazaya geldi bütün o markanın ürünlerini topladı. Bende ifade vermek için karakola gittim. Bu olay geçen ay geldi başıma, daha ses çıkmadı ama çok yüksek tazminat öderim diye düşünüyorum. Bence o riske hiç girme hocam. bana bir şey olmaz diye düşünme.
    Haklısın hocam ya çevreme ufak ufak satmalıyım yada kendi markamı oluşturmalıyım