mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben mağazada satıyordum önünde marka vardı. Birisi mağazadan gelip o ürünü alıp şikayette bulunmuş. Jandarma mağazaya geldi bütün o markanın ürünlerini topladı. Bende ifade vermek için karakola gittim. Bu olay geçen ay geldi başıma, daha ses çıkmadı ama çok yüksek tazminat öderim diye düşünüyorum. Bence o riske hiç girme hocam. bana bir şey olmaz diye düşünme.
Haklısın hocam ya çevreme ufak ufak satmalıyım yada kendi markamı oluşturmalıyım