Multi hesap şikayet konusu hangi kategoride açılıyor?
https://www.r10.net/sikayetim-var/28...ka-okuyun.html bu bölümde 6. maddedeki link'e erişemiyorum. Ben de mi sorun var acaba? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
Multi üyelik şikayeti hk.
3
●302
- 29-06-2024, 21:49:42Teşekkür ettim hocam @Haz;Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2024, 21:51:44Rica ederim, iyi forumlar.TitanHaxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle