Multi hesap şikayet konusu hangi kategoride açılıyor?

https://www.r10.net/sikayetim-var/28...ka-okuyun.html bu bölümde 6. maddedeki link'e erişemiyorum. Ben de mi sorun var acaba? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.