• 28-06-2024, 01:45:25
    #1
    Arkadaşlar merhaba, web sitesine display none şeklinde eklenen illegal sitelerin hukuken bir karşılığı var mı? Yani birini şikayet etsem ceza alır mı? Tecrübeli kişiler veya hukukçular yanıtlarsa sevinirim.
  • 28-06-2024, 01:50:18
    #2
    forumda ne hikmetse bir çok kişi o şekilde yapıyor bahir ****** basıyorlar sürekli... hukiki olarak bilmiyorum ama r10 nette hiç bir işlem yok.