Arkadaşlar merhaba, web sitesine display none şeklinde eklenen illegal sitelerin hukuken bir karşılığı var mı? Yani birini şikayet etsem ceza alır mı? Tecrübeli kişiler veya hukukçular yanıtlarsa sevinirim.