• 26-06-2024, 17:01:22
    #1
    Merhabalar, oturma odasında klima var fakat çalışma odamda yok. İzmir'de yaşıyorum ve hava aşırı sıcak. Kendime ayaklı pervane veya ayaklı klima almayı düşünüyorum.

    Hangi markayı ve modeli kullanıyorsunuz? Memnun kaldığınız ürünlerin linkini yoruma bırakırsanız sevinirim.
  • 26-06-2024, 17:11:43
    #2
    Klima almadan önce bayağı araştırdım geçen hafta. Su ile çalışan modellerden uzak durun çünkü aşırı nemli oluyor oda. Esbaş Migros'tan Raks Bf12mx Vantilatör aldım klimanın olmadığı odalarda kullanıyorum gayet ideal.
  • 26-06-2024, 17:15:14
    #3
    Dış ünitesi olmayan klima klima değildir hocam. Ünitesi ile birlikte satılan portatif klimalarda kullanışlı değil. Borusunu dışarı verme ayrı bir dert çıkardığı ses ayrı bir dert. Ayaklı vantilatörler de belli bir kullanımdan sonra baş ağrısı yapıyor. Tavsiyem klima takılacak bir ortam yoksa ters yöne dönme özelliğine sahip tavan vantilatörü kullanmanız.
  • 26-06-2024, 17:18:35
    #4
    Blyss vantilatör var stoklarımızda sunday vantilatör var bakın yardımcı olurum