Merhabalar, oturma odasında klima var fakat çalışma odamda yok. İzmir'de yaşıyorum ve hava aşırı sıcak. Kendime ayaklı pervane veya ayaklı klima almayı düşünüyorum.

Hangi markayı ve modeli kullanıyorsunuz? Memnun kaldığınız ürünlerin linkini yoruma bırakırsanız sevinirim.