• 22-06-2024, 00:07:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    Sene sonunda askerlik muayenem var boy 1.70
    Kilo 115 boy kilo endeks yaptığımda askeri hastaneye sevki uygundur yazısı çıkmaktadır ne anlama geliyor ?
    Heyet gibi olaylar varmış ne oluyor daha önce gidenler bilgilendirebilir mi
  • 22-06-2024, 00:11:29
    #2
    Askeri şubeye gidip askere gitmek istiyorum deyince kilo yaş boy bilgisi aliyor ve sizi hastaneye sevk ediyor tabi uygun degilseniz.

    Hastanede 4-5 gün sürecek serüvenin oluyor göz doktoru dahil 5-6 hekim sizi muayene ederek rapora işliyor en sonunda o belgeyi sağlik kuruluna veriyorsunuz ve size heyet gününü veriyor.

    Heyet günü belirtilen saatte orda oluyorsunuz yaklaşık 8 doktorun önüne çıkıyorsunuz hepsi onay verirse raporlar neyse ona uygun bir belge size veriliyor siz o belgeyi askeri şubeye veriyorsunuz ya 1 sene daha tecil oluyor sağlık sebebi ile, ya da askeri elverişlidir diyorlar gönderiyorlar.
  • 22-06-2024, 00:11:51
    #3
    Hocam benim boy 175 kilo sınırı 115di benim de heyet 1 yıl uzatma verdi 2 sene daha uzatma verirse 3 sene iptal oluyor askere gitmiyorsun
  • 22-06-2024, 00:13:59
    #4
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim boy 175 kilo sınırı 115di benim de heyet 1 yıl uzatma verdi 2 sene daha uzatma verirse 3 sene iptal oluyor askere gitmiyorsun
    Peki hocam diğer hocamın belirttiği gibi 4-5 gün sürüyorum işlemler bu kadar uzun mu oldu sizinde yoksa muayeneye gittiniz heyete mi sevk ettiler
  • 22-06-2024, 00:21:37
    #5
    Askeri hastane de zaten direk muayeneye girersin heyete aynı odada 3 5 doktora yani. Elverişli değilsen seneye sallar 3 senede elverişli olmazsan askerlik yapmazsın normalde ama kilodan vereceklerini zannetmem zayıfla gel der
  • 22-06-2024, 00:26:30
    #6
    emircandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam diğer hocamın belirttiği gibi 4-5 gün sürüyorum işlemler bu kadar uzun mu oldu sizinde yoksa muayeneye gittiniz heyete mi sevk ettiler
    valla hocam benim 2 gün sanki bir gün muayene bir gün de heyet de zaten bişey olmuyor 2 dakika konuşuyorlar evet evet diyorsun çıkıyorsun 😂
  • 22-06-2024, 00:29:21
    #7
    Yerelde bir hastanede veya sağlık ocağında muayene edilemeyecek bir durum olduğunda gönderiyorlardı eskiden
  • 22-06-2024, 00:30:06
    #8
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    Merhabalar,
    Sağlık ocağına gidip askerlik için muayene olmak istiyorum diyeceksin.
    Boy kilo soruyor. 170 e 115 deyince askeri heyete sevk ediyor. Oraya salı perşembe günleri olması lazım (ilden ile değişebilir) şehir hastanesine gidip oradan askerlik için heyete girmek istediğini söylüyorsun boy, kilo, telefon ve sevk belgeni alıp işlemlere başlıyorlar. 1250 TL muayene ücreti ödüyorsun. Belirli bir süre sonra seni arayıp gün veriyorlar o gün gidip 8 doktorluk heyet karşısında tartılıyorsun. Ölçüm sonrası 1 yıl erteleme veriyorlar. Onu askerlik şubeye götürüp teslim edersen 1 yıl tecilli oluyorsun. Bu süreç 3 kere yapılınca hala kilon fazlaysa ömür boyu muaf edilip askerlik sürecin bitiriliyor. Sonra kilo verirsin. Boy + 30 olması lazım sınırın öyle hatırlıyorum. Yani 170 cm boylu isen 70 + 30 dan 100 kilo olman gerek en fazla. Umarım anlatabilmişimdir.
  • 22-06-2024, 00:30:53
    #9
    Hocam eski uzman çavuş olarak, sağlık raporunu aile hekiminden alıyorsun. Aile hekimin seni hastaneye de sevk edebilir hava değişimi için etmeyede bilir askere gidersin. Orada senin sağlık işlemlerin kısmında fazla kilodan seni zayıflaman için 6 aylık bir hava değişimine yollar. 1-2 güne çıkarsın kışladan sonrasında ise 6 ay sonunda tekrar gider muayene olursun bakarlar zayıflama yok 2. 6 ay hava değişimini alırsın. Bitiminde tekrar bir gidersin baktın tekrar zayıflama yok tekrarında sana çürük verirler askerliğe elverişli değildir ile terhis edilirsin.

    Güncelleme;

    Askeri hastaneler kapatıldı arkadaşlar yanlış bilgi vermeyin, GATA bile artık sivil oldu.
    Tüm işlemler Tam teşekkürlü rapor vermeye yetkili DEVLET HASTANELERİNDE yetki.