Askeri hastane de zaten direk muayeneye girersin heyete aynı odada 3 5 doktora yani. Elverişli değilsen seneye sallar 3 senede elverişli olmazsan askerlik yapmazsın normalde ama kilodan vereceklerini zannetmem zayıfla gel der