• 14-06-2024, 20:33:04
    #1
    Bugünden itibaren tatil başladı. Sizler nerelere gidiyorsunuz ? Benim bir planım yok İstanbulda yada yakin illerde gezmeyi düşünüyorum çevremdeki çoğu insan da İstanbul çevresi Yalova vs gidiyor.
  • 14-06-2024, 20:39:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İstanbulda Çalışıyorum Lakin 1 Haftalığına İzin Aldım Memlekete Gidicem Kafa Dinlemeye
  • 14-06-2024, 20:40:16
    #3
    Bu sabah Kazakistandan geldim, bayramda buradayım. İstanbul'da olan ve görüşmek isteyen R10 üyeleri ile bir kahvaltı veya çay faslı düzenleyebiliriz.
    • Palria
    • selimdinc
    Palria ve selimdinc bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-06-2024, 20:42:13
    #4
    Bayramın ilk günü evdeyim sonrasında caliscam
  • 14-06-2024, 20:43:16
    #5
    Yıne her zaman oldugu gıbı memleketteyiz. Kurban keseceğiz ailecek cok şükür.
  • 14-06-2024, 20:45:54
    #6
    Evde ailemle vakit geçireceğim. Kalabalık olur diye tatilimi bayramdan 1 hafta önce yaptım. Ofise bağlılık konusunda freelance yaşamanın ekmeklerini yiyorum
  • 14-06-2024, 20:46:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışacağım
  • 15-06-2024, 01:02:16
    #8
    Klimanın altından ayrılmam.
  • 15-06-2024, 01:06:05
    #9
    bu bayram evdeyiz sanırım