Konu
Bayramda ne yapıyorsunuz?
14-06-2024, 20:40:16
#3
Misafir
Bu sabah Kazakistandan geldim, bayramda buradayım. İstanbul'da olan ve görüşmek isteyen R10 üyeleri ile bir kahvaltı veya çay faslı düzenleyebiliriz.