Selamlar,
Almanya konumlu Residential proxy lerle actigim gmail hesaplarim vardi. Bunlari acmak icin We1Town un proxy ile tarayici calistirma yazilimini kullaniyorum. Gmailleri 2-3 aydir kullaniyorum. Proxy leri degismek zorunda kaldim baska biriyle anlastim. Ondan da yine Residential olarak satin aldim. Ilk bir kac hesabimda kullandim bir sorun yasamadim. Ama simdi Google girdigim 2 hesapta da hesabi kapattigini söyledi ve Proxy ler Almanya olmasina ragmen google da Cince gibi bir yazidili secili oluyor. Hesaplairn hepsi orjinal telefon numaralariyla recovery phone olarak acildi ve eklendi ama telefona mesaj göndermeyi bile sormadi. Sizce durum nedir? Yardimci olabilirseniz zamaninizi aldigim icin ufak bir hediye de vermek isterim. Tesekkür ederim
Gmail uzmanina soru (Ufak hediyeli)
3
●150
- 14-06-2024, 13:02:27
- 14-06-2024, 13:14:09W3RT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam Fingerprint We1town kendisi bana atadi. Programi biliyor musunuz acaba? Belki ayarlarinda hata yapmisimdirBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PRoxy leri test ettim hepsi residential görünüyor.. Mimlenip mimlenmediigni nasil anlayabilirim ki