Hocam FingerPrintten dolayı da yapıyor olabilir proxylerden eminseniz muhtemelen FingerPrintten kaynaklı yapıyor.
kullandığınız proxy mimlenmiş olabilir
Hocam Fingerprint We1town kendisi bana atadi. Programi biliyor musunuz acaba? Belki ayarlarinda hata yapmisimdir
PRoxy leri test ettim hepsi residential görünüyor.. Mimlenip mimlenmediigni nasil anlayabilirim ki