Selamun aleyküm arkadaşlar.
Arkadaşımda iPhone 11 var. Geçen sene e-sim aktifleştirmiş. Sonra tekrar fiziksel sime geçti ve bu yıl 4 ay kullanım süresi bitti. Şuan tekrar e-sim açabiliyor mu?
Telefonculara, YD iPhone kullananlara sorum var.
5
●216
- 13-06-2024, 00:57:15