• 13-06-2024, 00:57:15
    #1
    Selamun aleyküm arkadaşlar.
    Arkadaşımda iPhone 11 var. Geçen sene e-sim aktifleştirmiş. Sonra tekrar fiziksel sime geçti ve bu yıl 4 ay kullanım süresi bitti. Şuan tekrar e-sim açabiliyor mu?
  • 13-06-2024, 00:58:13
    #2
    bu yıl kullanmadıysanız evet 4 ay daha e-sim kullanabilirsiniz
  • 13-06-2024, 00:58:53
    #3
    isagungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yıl kullanmadıysanız evet 4 ay daha e-sim kullanabilirsiniz
    Kesin mi? 😊
  • 13-06-2024, 00:59:28
    #4
    saintlaurent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin mi? 😊
    kesin👍
  • 13-06-2024, 01:00:07
    #5
    isagungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin👍
    Teşekkür ederim
  • 13-06-2024, 01:38:33
    #6
    evet açar kullanır her yıl yenilenir 1 ocak itibari ile