Konu
Telefonculara, YD iPhone kullananlara sorum var.
13-06-2024, 00:58:53
#3
saintlaurent
isagungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu yıl kullanmadıysanız evet 4 ay daha e-sim kullanabilirsiniz
Kesin mi? 😊