Symbolic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekonominin sorumlusu kim?
38
●1.944
- 12-06-2024, 22:16:12Selam olsun,
Ekonominin iyiliği ya da kötülüğü ülkeyi yönetene yazılmalı.
İyiyse iyi iş çıkarmıştır, kötüyse kötü iş çıkarmıştır.
Çok çetrefilli bir konu değil aslında.
İyi olunca biz yaparız! diye pankart yapıp kötü olunca onlar yaptı diye suçlamak sadece biçare kitleler üzerinde etkili olur. - 12-06-2024, 22:19:32Ülkede milliyetcilik yok. Devlet millete bedava para dağıtsa batacagını bu millet bilsin umrunda olmaz gider o parayı dinciside ws side alayıda alır.
kredi cekenler zengin oldu. kredi ile araba alanlar araba sahibi oldu. ev alanlar bedava ev sahibi oldu. bunların tek sorumlusu Hükümet. bende gitttim salak gibi peşin paramla bina aldım. araba aldım. keşke kredi çekeydim
- 12-06-2024, 22:39:25ülkede hiçbişeyin düzeni kalmadı,nizamı kalmadı.herkes kime neyi tutturursa öyle yapıyor.tabiki en büyük suç ülkeyi yönetenlerde ama halkta melek degil.bi dünya insan ülkenin içinde bulundugu ortamı kendi çıkarına kullanıyor,ne din iman kaldı milletde ne vatan filan.bagzı arkadaşlar bu günlerde geçecek,kurtulacaz inşallah diyor filan ama benim zerre inanıncım yok bunlara.ülkeyi iyi hale getirme ihtimali olan bişey gördünüz mü yakın zamanda hiç?hergün,herşey sürekli dahada kötüye gidiyor.en kötüsüde ne üstdekilerden ne halktan,içinde bulundugumuz durumla ilgili suçu olan hiç kimse zerre kadar pişmanlık/utanç taşımıyor hatda sorun var diyeni yalancılıkla suçluyorlar.ortada sorun oldugunu dahi kabul etmeden bu kadar insan varken,o soruna çözüm arayan/bulan da olmaz.e onlarda sorunları kabul etmeyeceklerine göre,biz bittik