ülkede hiçbişeyin düzeni kalmadı,nizamı kalmadı.herkes kime neyi tutturursa öyle yapıyor.tabiki en büyük suç ülkeyi yönetenlerde ama halkta melek degil.bi dünya insan ülkenin içinde bulundugu ortamı kendi çıkarına kullanıyor,ne din iman kaldı milletde ne vatan filan.bagzı arkadaşlar bu günlerde geçecek,kurtulacaz inşallah diyor filan ama benim zerre inanıncım yok bunlara.ülkeyi iyi hale getirme ihtimali olan bişey gördünüz mü yakın zamanda hiç?hergün,herşey sürekli dahada kötüye gidiyor.en kötüsüde ne üstdekilerden ne halktan,içinde bulundugumuz durumla ilgili suçu olan hiç kimse zerre kadar pişmanlık/utanç taşımıyor hatda sorun var diyeni yalancılıkla suçluyorlar.ortada sorun oldugunu dahi kabul etmeden bu kadar insan varken,o soruna çözüm arayan/bulan da olmaz.e onlarda sorunları kabul etmeyeceklerine göre,biz bittik