Selam olsun,

Ekonominin iyiliği ya da kötülüğü ülkeyi yönetene yazılmalı.
İyiyse iyi iş çıkarmıştır, kötüyse kötü iş çıkarmıştır.
Çok çetrefilli bir konu değil aslında.

İyi olunca biz yaparız! diye pankart yapıp kötü olunca onlar yaptı diye suçlamak sadece biçare kitleler üzerinde etkili olur.