• 12-06-2024, 17:47:41
    #1
    Son zamanlarda etrafımdaki çoğu kadının aşırı asabi tavırlarını izliyorum. Sürekli gergin hep sinirli ve bıraksan asıp kesecek moddalar. Benim bildiğim kadın naif ve yumuşak huylu bir varlıktır ama son zamanlarda aşırı asabiyet görüyorum. Neyin siniri bu?
  • 12-06-2024, 17:49:06
    #2
    Dünya tersine dönüyor

    2 kız veya 3 kız sohbet etsin gör bak ne küfürler hava da uçuşuyor
  • 12-06-2024, 17:49:25
    #3
    Sadece kadınlar değil hocam herkes asabi. Kesip doğramak istiyor herkes.
  • 12-06-2024, 17:51:00
    #4
    Sıcaktan
  • 12-06-2024, 17:52:08
    #5
    Sosyal medyanın etkisiyle kendilerini güçlü, erkeksi hissetmeye başladılar.

    Günde 100 tane erkek özelden yalvarırsa böyle olur sonu.
  • 12-06-2024, 17:52:08
    #6
    Maalesef son zamanlarda yeni nesil kızların ağzı çok bozuk ve giyinmeleri aşırı açık. Ben annemle sokakta yürürken utanıyorum artık. Özellikle grup şeklinde dolaşan kişilerin yanından bile geçmiyorum. Bünyeye zarar.
  • 12-06-2024, 17:52:29
    #7
    Kadınların bu kadar değersizleştirildiği bir toplumda iyiler bile bence...
  • 12-06-2024, 17:52:36
    #8
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kadınlar değil hocam herkes asabi. Kesip doğramak istiyor herkes.
    Böyle bir şey yoktu eskiden. Benim 80 yaşındaki annem son 2-3 senedir sürekli sinirim bozuk modunda. Şöyle bir düşünüyorum hayatı gayet güzel ve sinirini bozacak bir sıkıntısı yok ama o sürekli asabi.
  • 12-06-2024, 17:55:57
    #9
    Ekonomi