Sadece kadınlar değil hocam herkes asabi. Kesip doğramak istiyor herkes.
Böyle bir şey yoktu eskiden. Benim 80 yaşındaki annem son 2-3 senedir sürekli sinirim bozuk modunda. Şöyle bir düşünüyorum hayatı gayet güzel ve sinirini bozacak bir sıkıntısı yok ama o sürekli asabi.