Son zamanlarda etrafımdaki çoğu kadının aşırı asabi tavırlarını izliyorum. Sürekli gergin hep sinirli ve bıraksan asıp kesecek moddalar. Benim bildiğim kadın naif ve yumuşak huylu bir varlıktır ama son zamanlarda aşırı asabiyet görüyorum. Neyin siniri bu?