• 11-06-2024, 16:06:11
    #1
    Glycon v2 script ürününü güvenip aldık fakat ne bir desteğe ulaşabiliyoruz ne de başka bir şey. Web sitesi 2 saatir kapalı konumda. Mesaj yazıyoruz diğer sorunlar için geri dönüş sağlayan 1 kişi bile yok anladım ki sektörde gerçekten parayı alan yoluna bakıp gidiyor kimse doğru dürüst hizmet veremiyor.
    Bu durum yüzünden müşteriler bir yandan yazıyor. İş ve işelyişte aksamalar ertelemeler yapmak zorunda kalıyoruz. @Glycon; ya düzgün hizmet verin ya da iademizi sağlayın başka bir firmayla anlaşalım ne hosting ne de script düzgün şekilde çalışıyor. Script içerisinde mobil arayüzde bir çok hata ve uyumsuzlukta mevcut.

  • 11-06-2024, 16:07:43
    #2
    Geçmiş olsun, bilinen firmalardan şaşmamak gerek..
  • 11-06-2024, 16:08:31
    #3
    çok haklısınız hocam iade almak en mantıklı çözüm oldu artık
    • ihsancantaskin
    ihsancantaskin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2024, 16:09:35
    #4
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bilinen firmalardan şaşmamak gerek..
    Vaat edilen her şeye inanmamak gerek onu anladım hocam. 3 gündür iletşime geçmeye çalışıyoruz ama geri dönüş yok. Satın alım yapılırken ödeme yapmada yardımcı olunuyor taa ki ödemeyi aldıktan sonra her şey başlıyor ilgi yok alaka yok sadece parayı alayım kenarı geçeyim.
  • 11-06-2024, 16:14:23
    #5
    Kendi sitelerine de erişim yok şuanda. Muhtemelen saldırı alıyorlar ve aynı sunucuda barındığınız için sizde etkileniyorsunuz... Geçmiş olsun hocam
  • 11-06-2024, 16:23:50
    #6
    Dostum sana aaıl pişmanlık ne söylüyeyim kanından canından olan kardeşinin sana 300 milyar kazık atması 💔
    Var mı bundan daha acısı sanki dipsiz bir kuyudayım ve bir kervanın sesimi duyupta beni çıkarmasını bekliyorum ama biliyorum ki 2 senedir bu acının bedelini ödüyorum ve ödemeye de devam ediyorum😭

    https://www.r10.net/sorum-var/410395...sin129330.html
  • 11-06-2024, 16:27:26
    #7
    Badyuzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sana aaıl pişmanlık ne söylüyeyim kanından canından olan kardeşinin sana 300 milyar kazık atması 💔
    Var mı bundan daha acısı sanki dipsiz bir kuyudayım ve bir kervanın sesimi duyupta beni çıkarmasını bekliyorum ama biliyorum ki 2 senedir bu acının bedelini ödüyorum ve ödemeye de devam ediyorum😭

    https://www.r10.net/sorum-var/410395...sin129330.html
    Sadece kötü zamanlar geçiriyoruz hocam bu gerçekten üzücü durumunuza üzüldüm. Umarım en kısa sürede düzelir her şey.
  • 11-06-2024, 16:28:32
    #8
    YasinBoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi sitelerine de erişim yok şuanda. Muhtemelen saldırı alıyorlar ve aynı sunucuda barındığınız için sizde etkileniyorsunuz... Geçmiş olsun hocam
    Bu firmanın arkasında kaç kişi var çok merak ediyorum. Çözülemeyecek bir durum değil sadece ilgisizlik eğer ana firma bu kadar sıkıntılı ise satış yaptığı müşteriler ne yapabilir ki ? Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 11-06-2024, 16:31:20
    #9
    geçmiş olsun.umarım düzelir sorun.