Dostum sana aaıl pişmanlık ne söylüyeyim kanından canından olan kardeşinin sana 300 milyar kazık atması 💔
Var mı bundan daha acısı sanki dipsiz bir kuyudayım ve bir kervanın sesimi duyupta beni çıkarmasını bekliyorum ama biliyorum ki 2 senedir bu acının bedelini ödüyorum ve ödemeye de devam ediyorum😭
https://www.r10.net/sorum-var/410395...sin129330.html
Sadece kötü zamanlar geçiriyoruz hocam bu gerçekten üzücü durumunuza üzüldüm. Umarım en kısa sürede düzelir her şey.