Glycon v2 script ürününü güvenip aldık fakat ne bir desteğe ulaşabiliyoruz ne de başka bir şey. Web sitesi 2 saatir kapalı konumda. Mesaj yazıyoruz diğer sorunlar için geri dönüş sağlayan 1 kişi bile yok anladım ki sektörde gerçekten parayı alan yoluna bakıp gidiyor kimse doğru dürüst hizmet veremiyor.
Bu durum yüzünden müşteriler bir yandan yazıyor. İş ve işelyişte aksamalar ertelemeler yapmak zorunda kalıyoruz. @Glycon; ya düzgün hizmet verin ya da iademizi sağlayın başka bir firmayla anlaşalım ne hosting ne de script düzgün şekilde çalışıyor. Script içerisinde mobil arayüzde bir çok hata ve uyumsuzlukta mevcut.