• 10-06-2024, 10:24:34
    #1
    forumwebmaster.com.tr sitesi bir projemizin içeriklerini kopyalıyor. siteye girdim her yere bot yazmışlar tüm sitelerin içeriğini çekiyor.
    eğer bu kişi forumdaysa ve bilen varsa ifşa etmesini rica ediyorum. eğer aramızda değilse içerik üreten kişilerin siteyi şikayet etmesini rica ediyorum. sizin sitenizdeki içeriği çekmiyorsa bile yarın birgün çekecektir.
    sitede adsense reklamları var ben de ona bot yazdırmayı düşündüm. bu ve benzeri etkili çözüm önerisi olanlardan öneri gelirse çok sevinirim.
  • 10-06-2024, 11:13:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umursamayın?
    İçeriklerimi alsa umrumda bile olmaz, o kadar baştan sağma kurulmuş bir forum.
  • 10-06-2024, 11:23:47
    #3
    sen umursama ben umursamayayım o umursamasın yerine birileri umursayabilirse umursasın da bir şeyler yapsın diye açtım konuyu. böyle böyle çoğalıp cesaret buluyorlar.
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umursamayın?
    İçeriklerimi alsa umrumda bile olmaz, o kadar baştan sağma kurulmuş bir forum.
  • 10-06-2024, 11:29:16
    #4
    Buradan bildirim yapın. Uğraşıp dursunlar.

    https://xenforo.com/contact/piracy
  • 10-06-2024, 11:31:26
    #5
    MrFectum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen umursama ben umursamayayım o umursamasın yerine birileri umursayabilirse umursasın da bir şeyler yapsın diye açtım konuyu. böyle böyle çoğalıp cesaret buluyorlar.
    Bahsettiğin forum büyük ihtimal nulled ve shared hosting kullanıyor. Cookie ile yönetici hesabına girilir ve forum diye birşey bırakılmaz.

    O yüzden umursama diyorum baştan sağma bir forum, bu tip forumlar çok kalmaz indirmek ise çok kolaydır.
  • 10-06-2024, 12:03:19
    #6
    emek hırsızlığı yapmanın bedelini biri ödetse çok iyi olur açıkçası. ben yapamıyorum şahsen. birkaç şikayet dışında bir şey yapamam.
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğin forum büyük ihtimal nulled ve shared hosting kullanıyor. Cookie ile yönetici hesabına girilir ve forum diye birşey bırakılmaz.

    O yüzden umursama diyorum baştan sağma bir forum, bu tip forumlar çok kalmaz indirmek ise çok kolaydır.