emek hırsızlığı yapmanın bedelini biri ödetse çok iyi olur açıkçası. ben yapamıyorum şahsen. birkaç şikayet dışında bir şey yapamam.
Bahsettiğin forum büyük ihtimal nulled ve shared hosting kullanıyor. Cookie ile yönetici hesabına girilir ve forum diye birşey bırakılmaz.
O yüzden umursama diyorum baştan sağma bir forum, bu tip forumlar çok kalmaz indirmek ise çok kolaydır.