emek hırsızlığı yapmanın bedelini biri ödetse çok iyi olur açıkçası. ben yapamıyorum şahsen. birkaç şikayet dışında bir şey yapamam.
KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğin forum büyük ihtimal nulled ve shared hosting kullanıyor. Cookie ile yönetici hesabına girilir ve forum diye birşey bırakılmaz.

O yüzden umursama diyorum baştan sağma bir forum, bu tip forumlar çok kalmaz indirmek ise çok kolaydır.