• 10-06-2024, 01:00:33
    #1
    🤖 AI Developer
    Konu iptal
  • 10-06-2024, 01:01:39
    #2
    Merhaba,
    Bende bu nedenle psikiyatriye gittim, anksiyete ilacı yazdı ama eczaneden alıp kullanmadım.
    Sonuç değişir mi bilmiyorum ama konuyu takip ediyorum.
  • 10-06-2024, 01:01:41
    #3
    Geri hizmet.
  • 10-06-2024, 01:06:44
    #4
    🤖 AI Developer
    Ajansco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bende bu nedenle psikiyatriye gittim, anksiyete ilacı yazdı ama eczaneden alıp kullanmadım.
    Sonuç değişir mi bilmiyorum ama konuyu takip ediyorum.
    Bende ilacı kullanmadım hocam, heyete çıkacağım yatırdıktan sonra. Eğer sonuç çıkarsa söylerim.
  • 10-06-2024, 01:08:09
    #5
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilacı kullanmadım hocam, heyete çıkacağım yatırdıktan sonra. Eğer sonuç çıkarsa söylerim.
    Yani hocam çok saçma bir şey, hepimiz insanız gidip bir psikiyatriye gözükebiliriz kötü bir şey yaşayınca.
    Daha sonra problem kalmayınca ömür boyu önümüze çıkması çok saçma, psikiyatri sistemi çok saçma işliyor...
  • 10-06-2024, 01:08:40
    #6
    🤖 AI Developer
    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri hizmet.
    Bende böyle düşünüyorum açıkçası hocam. Eğitim olmaz, silahlı görev olmaz ama mıntıka yapılır vs. diye düşünüyorum ama kimler muafiyet alıyor madem bu bir problem bende şansımı deneyeceğim.
  • 10-06-2024, 01:08:41
    #7
    Hocam OKB'den dolayı askerlikten muaf olma diye bir durum yok. Tamamiyle hurafe ve saçmalıktır. Boşuna ümitlenmeyin. Sivil doktorlar kışla doktorlarına benzemez. OKB teşhisim var hava değişimi istiyorum dersin. Revirin etrafında ördek yürüyüşüyle izmarit toplatırlar dikkat et
  • 10-06-2024, 01:09:56
    #8
    🤖 AI Developer
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam OKB'den dolayı askerlikten muaf olma diye bir durum yok. Tamamiyle hurafe ve saçmalıktır. Boşuna ümitlenmeyin. Sivil doktorlar kışla doktorlarına benzemez. OKB teşhisim var hava değişimi istiyorum dersin. Revirin etrafında ördek yürüyüşüyle izmarit toplatırlar dikkat et
    Hocam devlet baba izmarit topla diyorsa onuda toplarım ama normalde bedelli yapacağım zaten. Ama madem iş konusunda sıkıntı çıkaracak bir hastalığım var muafiyet içinde olabilir diye düşündüm sadece.
  • 10-06-2024, 01:10:34
    #9
    Hocam artık ciddi bir problem olmadığı sürece muafiyet vermiyorlar askerliği bedelli olarak yaptım ama kesin muaf olması gereken askeriyeden içeri adım bile atmaması gereken en az 10 tane adam vardı en iyi ihtimalle sizi rdm koğuşuna verirler