Hocam artık ciddi bir problem olmadığı sürece muafiyet vermiyorlar askerliği bedelli olarak yaptım ama kesin muaf olması gereken askeriyeden içeri adım bile atmaması gereken en az 10 tane adam vardı en iyi ihtimalle sizi rdm koğuşuna verirler