ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ilacı kullanmadım hocam, heyete çıkacağım yatırdıktan sonra. Eğer sonuç çıkarsa söylerim.
Yani hocam çok saçma bir şey, hepimiz insanız gidip bir psikiyatriye gözükebiliriz kötü bir şey yaşayınca.
Daha sonra problem kalmayınca ömür boyu önümüze çıkması çok saçma, psikiyatri sistemi çok saçma işliyor...