• 06-06-2024, 12:10:12
    #1
    Selamlar geçen dişçiye gittim çok sigara içmekten dişlerimin bazı kısımları siyah olmuş. Doktor diş katman temizliği dedi ama annemler o çok kötü birşey diş aralarına hep yemek kaçar falan dediler. Sizce ne yapmalıyım? Başka yöntemi varmı?
  • 06-06-2024, 12:13:10
    #2
    Alakası yok. Devirli ve sert bir diş fırçasıyla fırçalamaktan farkı yok yapılan işlemin. Ailenizin söyledikleri sadece kulaktan dolma efsaneler.
  • 06-06-2024, 12:15:38
    #3
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası yok. Devirli ve sert bir diş fırçasıyla fırçalamaktan farkı yok yapılan işlemin. Ailenizin söyledikleri sadece kulaktan dolma efsaneler.
    Doktorda zaten dedi arada boşluklar olur dedi

    annemde zamanında yaptırdı aynı dediğim olay oldu
  • 06-06-2024, 12:16:28
    #4
    pm ile ağız içi fotosu atın. Size durumunuzu anlatayım.
    Alt dişlerin arkasını görsem yeterli
  • 06-06-2024, 12:16:53
    #5
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorda zaten dedi arada boşluklar olur dedi

    annemde zamanında yaptırdı aynı dediğim olay oldu
    O zaman yapılacak işlem diş temizliği değildir başka bir işlemdir
  • 06-06-2024, 12:18:17
    #6
    disdr_hakanunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm ile ağız içi fotosu atın. Size durumunuzu anlatayım.
    Alt dişlerin arkasını görsem yeterli
    Atıyorum pm teşekkür ederim ☺
  • 06-06-2024, 12:19:43
    #7
    Arada oluşacak boşluklar tartar'in kapattigi yerler
    Bir kaç ay sıcak ve soğuk hassasiyeti oluşur
    Arayüz fırçası ile düzenli fırçalama diğer sorunları giderir.
    • buraxklc
    buraxklc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.