Selamlar geçen dişçiye gittim çok sigara içmekten dişlerimin bazı kısımları siyah olmuş. Doktor diş katman temizliği dedi ama annemler o çok kötü birşey diş aralarına hep yemek kaçar falan dediler. Sizce ne yapmalıyım? Başka yöntemi varmı?