• 06-06-2024, 00:06:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu cihaz alınır mı fiyatı pahalımı acaba



    Dolap’ta keşfettiğime bak!

    https://link.dolap.com/hyogps
  • 06-06-2024, 00:09:01
    #2
    Bende abra 5 var 32Ram 16ROM 1TB SSD . ARK oynuyorum . Tum map lar yuklu gram kasma yok .

  • 06-06-2024, 00:18:32
    #3
    Tek sorun aşırı ses çıkartıyor. Bunu bilerek al yoksa arkadaşın dediği gibi iyi çalışıyor. Şarj ömrüde kısa.
  • 06-06-2024, 00:18:47
    #4
    a7 v12.2 kullanıyorum pandemide almıştım ısısı yüksek oluyor genelde ama onun dışında memnunum
    ömür boyu teknik destek kısmı çok güzel ve çok yardımcı oluyorlar
    bir sorun yaşadığında telefonla arayıp iletişim kurabiliyorsun hatta çözemediğin sorunlarda bilgisayarına bağlanıyorlar
    ekran boyutu olarak 17inc olanı kesinlikle tavsiye ederim
  • 06-06-2024, 01:07:36
    #5
    Youtube Hizmetleri
    dostum birader kullanıyordu fanlarından çok şikayetçiydi herhangi bir işlem anında fanlar çalışıyor ve bilgisayar klavyesine kadar ısınıyordu fanlar aşırı sesli çalışıyor